تارتار: کارشناسی این داربی از بدشانسی ماست!

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - بازیکن و مربی سابق پرسپولیس می‌گوید استقلال در شهرآورد 77 سعی در تلف کردن وقت بازی داشت.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطرنشان کرد: بازی متعادلی را شاهد بودیم اما در نیمه دوم استقلال می‌خواست که نبازد و حتی در دقایقی نیز سیدمهدی رحمتی وقت را تلف می‌کرد. به نظرم آنها به این فکر می‌کردند که مساوی هم برایشان خوب است.

او با گفتن طعنه‌آمیز این جمله که "چقدر بدشانس هستیم که باید این چنین بازی را کارشناسی کنیم"، افزود: در این بازی بیشتر شاهد پاس‌های بلند، ضربات ایستگاهی و برگردان در خط دفاعی بودیم. هر دو تیم تحت تاثیر جو بودند و فقط دوندگی بی‌امان انجام می‌دادند.

تارتار با بیان اینکه این بازی فقط در حدود 10 دقیقه کیفیت مناسبی را داشت، اظهار کرد: تا زمانی که مربیان این دو تیم تغییر نکنند، این اتفاق‌ها می‌افتد. البته من خود قبلا در پرسپولیس بازی کرده‌ و مربی‌گری این تیم را نیز بر عهده داشته‌ام. دو مربی حق دارند. تحمل شکست در چنین بازی سخت است. پرسپولیس و استقلال در این بازی محکوم به نباختن هستند و این تلاش برای نباختن سبب می‌شود که چنین فوتبالی را ببینیم. اینچنین تفکری باید از میان برود. بیشتر دقایق بازی روی هوا دنبال می‌شد. حرکت بازیکنان تا نیمه‌های زمین خوب بود ولی پاس‌های بلند و بی‌هدف می‌دادند. در مجموع بازی متعادلی را از دو تیم شاهد بودیم.

تارتار خاطرنشان کرد: ای کاش پرسپولیس برنده این دیدار می‌شد. در پیش‌بینی‌ها نیز گفته بودم پرسپولیس برنده این دیدار است ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 23:46 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 1247
بازدید کل : 31618
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1